توجه داشته باشید از نیمه مهرماه ورود رمز، جایگزین کد تاییدیه برای ورود به پرتال مرکز آپن شده است، لطفاً کاربران محترم پس از وارد کردن شماره موبایل در قسمت ورود، بر روی گزینه فراموشی رمز کلیک نموده و پس از ورود مجدد شماره همراه، رمز جدید را وارد نموده و کد تاییدیه ارسال شده را وارد نمایند. و از این پس از طریق رمز عبور تعیین شده وارد پرتال مرکز آپن شوند.
شماره تلفن همراه اخذ شده و یا اعلامی به مرکز آپن برای همکاران، از سوی معاونت منابع انسانی (سیستم HRIS و یا از شرکت های پیمانکاری) با شماره تلفن همراهی که از طریق آن به پرتال وارد شده اید، متفاوت بوده و شما به عنوان کاربر برون سازمانی در حال مشاهده سایت می باشید.
همچنین علت دیگر این موضوع می تواند اختصاصی بودن برخی دوره ها برای گروه خاصی از همکاران شرکت مخابرات ایران و مناطق بوده که در این خصوص می توانید در صورت نیاز برای هماهنگی بیشتر با رابطین آموزشی مناطق تماس حاصل نمایید.
بعد از اتمام هر قسمت از دوره آموزشی روی گزینه علامت گذاری کامل در پایین صفحه (کادر سبز رنگ) کلیک نمایید تا به صورت خودکار وارد قسمت بعدی از دوره آموزشی گردید.
بعد از اتمام زمان مشاهده دوره ها ، آزمون مربوط به هر دوره برای کاربرانی که دوره را کامل مشاهده نموده اند فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که این زمان بر اساس تقویم اطلاع رسانی شده مرکز آپن به صورت فصلی به همکاران ستاد شرکت مخابرات ایران و سایر مناطق مخابراتی ابلاغ می گردد.
خیر – با توجه به شرایط خاص پرتال تنها یکبار امکان شرکت در آزمون و پاسخ دهی به سوالات برای کاربران میسر بوده، لذا توصیه می گردد ضمن توجه به این موضوع پیش از شرکت در آزمون ضمن کسب آمادگی کامل، از اتصال مناسب شبکه اینترنت نیز اطمینان حاصل نمایید.
بعد از موفقیت در آزمون دوره آموزشی به صورت دوره ای اطلاعات افراد شرکت کننده در دوره های آفلاین توسط مدیران پرتال از سایت مرکز آپن استخراج و در سامانه HRIS بارگزاری می گردد. توجه داشته باشید برای ثبت دوره در بخش سوابق آموزشی همکاران لازم است، قسمت اثربخشی دوره ی آموزشی مربوطه در سامانه HRIS نیز توسط افراد شرکت کننده تکمیل گردد و در غیر این صورت مسئولیت عدم درج مدرک دوره در سوابق آموزشی متوجه این مرکز نخواهد بود.
بله - با توجه به اینکه پرتال مرکز آپن در بستر شبکه اینترنت می باشد، امکان بهره برداری از آن در پلت فرم های متفاوت دارای دسترسی به اینترنت میسر می باشد.
خیر – با توجه به مسائل مرتبط با حق مالکیت معنوی (Copyright) این امکان وجود ندارد.
برای این کار بایستی بر روی دوره مورد نظر کلیک و سطح دوره انتخابی را مشخص نمایید، سپس با انتخاب گزینه شرکت در دوره آموزشی، گزینه تسویه حساب را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نظر را تکمیل تا سفارش مربوطه ثبت گردد و از طریق درگاه بانکی پرداخت را انجام تا دوره برای شما فعال شود. همچنین در صورت عدم اتصال به درگاه بانگی یا سایر سوالات می توانید با شماره های مرکز آپن 44641200 – 44641300 تماس حاصل نمایید.